No Pain No Gain

No Pain No Gain

2007年1月7日 星期日

紐西蘭 100% Pure 遊學之旅 (3) -- Study 編


        重返校園的生活令我重拾返學做生無優無慮的感覺! 每日課程都在輕鬆愉快的氣氛下度過, 老師們也盡量以活動式的教材配合,令學生更加有興趣參與一些學校的活動! 最難望的當然係聖誕前夕的 “Christmas Play” 耶穌誕生的故事!而我竟然在過百位同學當中被選中去飾演一位主角 ---- 偉大慈愛的角色 聖母瑪利亞” ! 嘩 ! 好興奮好開心呀! 在演出前密鑼緊鼓的排練,令我們很有默契去掌握和配合每個角色既需要, 使正式的演出時贏得熱烈的掌聲和歡呼聲!


 


  


     在聖誕節那天, Jenny的女同孫女係澳洲專程返來慶祝, 享受天輪之樂, 我們也互相交還了聖誕禮物! 佢地係屋企搞佐個Christmas Party同小型的自助Buffet, 更邀請佐幾十位朋友一齊歡度聖誕. 有D來賓仲帶佐自製的甜品一齊分享.對於我來講當然好開心和難忘, 因為始終第一次係外國過聖誕, 體驗和感受到西方人濃郁和熱鬧的節日氣氛!


 


         學校的老師也有來自美國, 加拿大, 英國或紐西蘭, 佢地非常好客同熱心, 記得有位當地老師邀請我們到佢屋企玩, 參觀佢果度的Farm, 因為個Farm主要養羊和牛, 每日可生產有大量的新鮮羊奶, 當我企係個山頭上, 睇見佢用幾隻狗去驅趕數千隻羊時, 整個綠色草原被羊群掩蓋, 場面非常之莊觀和難得一見.我仲被D同學拉去飲新鮮羊奶, 新鮮的程度係直接企係隻羊的Pat Pat後面, 用手渣住羊乳, 將D奶直接 入口中, 當時我見到羊Pat Pat 果度仲好多 黃金

, 其實真係好勉為其難咁行過去試, 不過唔試還好, 一試就大件事, 嘩 原來係羊身上直接飲D奶真係好暖, 好香, 好甜同好純, 仲一點騷味都無添, 好正呀! 係現今乜野都大量加入人工香料和防腐劑的社會來講, 飲到甘新鮮的味道和感覺真系好難得, D羊奶仲可以用來加入其他食品當中, 以加強食物的營養和味道。 老師間屋超過一百年的歷史, 但依然保持完整和古色古香. 我們係後花園裡用鮮奶喂羊BB, 同D朋友打排球, 當然仲有豐富的晚餐同一位識自彈自唱來自西班牙的靚子為我們高歌幾曲! 簡直系人生一大享受!


        學校每個星期六都有個Farewells Party歡送畢業生, 一首非常動聽扣人心弦的校歌, 令每個人臉上都有種難捨難分的感覺, 互相擁抱依依不舍的情景每次都令我好感動呀! 真系唔想下次Farewell 既主角系我哦……


 


         正所謂開心不知時日過, 時間飛逝, 三個月的留學生涯轉眼間就要結束, 真係好唔捨得呀……心中不其然有種失落的感覺, VISA還淨二個星期的時候我就在考慮究竟留下讀埋個D課程, 還是去紐西蘭其它未去過的地方遊覽見識??? 我問佐好多位同學的意見, 大部份都叫我不如去南島繼續體驗更Pure New Zealand , 或者會讓我從其他角度更了解這個國家! 就咁樣, 我就踏上了去征服南北島的旅程…………

沒有留言:

張貼留言