No Pain No Gain

No Pain No Gain

2008年7月28日 星期一

Pattaya - 芭堤雅之美食(4)












2 則留言:

  1. hihi, 我路過見到你d相好靚,被吸引住呀.
    係呢,我想問呢度係邊到呀?
    我過2個月都諗住同男朋友去pty玩,我地諗住揸電單車.
    想問你知唔知係咪有個近海地方食海鮮架?你有無去,好似叫”市隆”?
    同埋丙嫂個度點去架?
    如果方面請到我度留言同坐坐吖 
    謝謝
     

    回覆刪除
  2. 呢度系 Pattaya 和曼谷之間的一個海邊城市 Chon Buri 的 Bang Saen 海灘後的海鮮店, 我們開車找了一小時才在一個山後找到. 問當地人都知道.
    Pattaya 車很多, 好多鬼老都在市區楂電單車!
    根據 "胡X沖" 本書, 裏面地圖好粗糙,  和有誤導, 市隆根本找唔到 !Jomtien 海灘也有海鮮食, 有開車經過,無幫親!
    "香港丙嫂" 響 Marriott 正門右邊.
     

    回覆刪除