No Pain No Gain

No Pain No Gain

2008年6月2日 星期一

忽然迪士尼

今天獨自楂車去機場接人, , 從新界九龍各區兜了個大圈最後去到機場. 突然心血來潮, 不如順便去迪士尼樂園的酒店HEA. 這裡的環境清幽, 群山懷抱, 樹木青蔥! 酒店以維多利亞式的建築為主, 仿如置身於在世界的另一個角落!


 











8 則留言:

  1. 哈哈,終於去咗喇!係咪冇介紹錯呀﹖

    回覆刪除
  2. 哈哈.係呀!好正卜 多謝! 仲有其它好介紹嗎

    回覆刪除
  3. 其實對上個星期,都去咗兩笪地方,分別係「星期六,去邊」嘅 Lantau Link Vistor Center,及 沙頭角 嘅 流水嚮水塘 !
    不過,如果去 流水嚮水塘 或者隔離嘅 鶴藪 ,單身女仔最好揾多兩個伴會安全啲!

    回覆刪除
  4. 唔, 尼果當然喇!唔該晒!

    回覆刪除
  5. 我哋哩啲有小朋友嘅,太刻苦嘅就唔去喇,吃喝玩樂,當然有郊遊又有飲食配套啦!
    其他推介 ﹕
    1)清水灣嘅大坑墩,落大坳門路嘅回旋處位有檔茶餐士多﹔
    2)小白鷺自然教育中心,附設的小白鷺餐廳最出名﹔
    3)鹿頸鳳坑家樂徑,谷埔村山水豆腐花﹔
    4)元朗南生圍,南生圍蘆葦嘅水邊茶棚士多﹔
    5)大帽山郊野公園,川龍茗茶﹔
    6)八鄉河背水塘,有機農莊或印尼私房菜‥‥‥
    香港好玩嘅地方多的是,又或者參考哩個網址「遊車河」,又可享受駕駛樂﹕ http://motor.atnext.com/moSection.cfm?cat_id=2  
    我都係參考哩個網址  同埋搵個新界通朋友推介!

    回覆刪除
  6. 嘩. 果然係有料之人! 獲益不少!咁我米有排去玩喇 多謝你分享寶貴的經驗. 我會去晒以上所以的的地方!

    回覆刪除
  7. 因為喜愛大自然,先至有心東找西找,希望妳玩得開心啦!
    要去晒﹖怕且都要好一段日子喎!

    回覆刪除
  8. 喱個迪士尼當年還時荒土的時候,我已因工作關係去過,就可惜到現在我就冇去過呢!

    回覆刪除